loading...
وب سایت رسمی هواداران پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 53 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

اولين کری خوانی رسمی خلعتبري با پيراهن پرسپوليس! /عکس

خلعتبری اولین عکس خود با پیراهن پرسپولیس را با پیراهن شماره 13 حسین ماهینی انداخته است تا بی قراری خود برای پوشیدن پیراهن سرخ پوشان پایتخت را نشان دهد.

 

محسن عابدینی بازدید : 44 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)
کميته داوران سه داور را براي قضاوت دربي 77 کانديدا کرده است.
   
کميته داوران سه گزينه نهايي براي قضاوت دربي 77 انتخاب کرده است که به هر سه داور اعلام شده که براي قضاوت در ديدار استقلال و پرسپوليس در هفته هشتم ليگ برتر آماده باشند.

به گزارش فارس، ظاهرا به ترتيب اولويت عليرضا فغاني، يدالله جهانبازي و تورج حق وردي سه داوري هستند که براي قضاوت در حساس ترين بازي هفته هشتم جز گزينه ها هستند.

منابع آگاه مي گويند از اين سه داور، دو داور قطعا در دربي حضور دارند. به اين ترتيب که اگر فغاني داور باشد يدالله جهانبازي يا حق وردي داور چهارم خواهد بود.نام داور دربي امروز عصر قرار است به طور رسمي اعلام شود.

دربي 77 روز جمعه ساعت 18 و 50دقيقه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

محسن عابدینی بازدید : 42 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

.


 


دايي: هواداران تا ثانيه آخر حمايت کنند


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سرمربي استقلال را قبول دارم اما من به مسائلي مانند رکورد نباختن اين مربي در دربي‌ها فکر نمي‌کنم.


علي دايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس براي دربي 77 گفت: خدا را شکر مي‌کنم که با بازگشت مصدومان‌مان همه چيز در آستانه دربي حساس براي ما خوب است. هم تيم خوب تمرين کرده و هم با انگيزه‌اي که دارند خدا را شکر مي‌کنم تا الان همه چيز خوب است.

به گزارش فارس ، وي افزود: انگيزه بچه‌ها براي من بسيار جالب است. خدا را شکر همه چيز خوب است و انشاءالله بچه‌ها در روز بازي بتوانند کيفيت خود را در زمين مسابقه هم نشان دهند.

وي در پاسخ به سوالي که آيا شما در دربي فقط به برد فکر مي‌کنيد، گفت: مطمئن باشيد همين طور است. ما با تمام تمرينات‌مان تمرکز خود را روي 3 امتياز دربي گذاشته‌ايم. اما لحظه آخر و همه چيز دست آن بالا‌سري است که چه تصميمي مي‌گيرد. يعني دست خداست
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: سرمربي استقلال را قبول دارم اما من به مسائلي مانند رکورد نباختن اين مربي در دربي‌ها فکر نمي‌کنم.
   
علي دايي درباره آخرين شرايط پرسپوليس براي دربي 77 گفت: خدا را شکر مي‌کنم که با بازگشت مصدومان‌مان همه چيز در آستانه دربي حساس براي ما خوب است. هم تيم خوب تمرين کرده و هم با انگيزه‌اي که دارند خدا را شکر مي‌کنم تا الان همه چيز خوب است.

به گزارش فارس ، وي افزود: انگيزه بچه‌ها براي من بسيار جالب است. خدا را شکر همه چيز خوب است و انشاءالله بچه‌ها در روز بازي بتوانند کيفيت خود را در زمين مسابقه هم نشان دهند.

وي در پاسخ به سوالي که آيا شما در دربي فقط به برد فکر مي‌کنيد، گفت: مطمئن باشيد همين طور است. ما با تمام تمرينات‌مان تمرکز خود را روي 3 امتياز دربي گذاشته‌ايم. اما لحظه آخر و همه چيز دست آن بالا‌سري است که چه تصميمي مي‌گيرد. يعني دست خداست.

دايي ادامه داد: ما شناخت خوبي از استقلال داريم. به نظرم استقلال هم از ما شناخت کافي دارد و دو تيم خوب همديگر را مي‌شناسند. مطمئن باشيد تيمي برنده خواهد شد که با تمرکز در اين بازي در زمين مسابقه حاضر شود و با تلاش بيشتر توپ و ميدان را در دست بگيرد. اميدوارم که جمعه روز پرسپوليس باشد.

سرمربي قرمزپوشان درباره تقابلش با امير قلعه‌نويي که تاکنون شکستي مقابل پرسپوليس نداشته، گفت: اصلا من به اين مسائل فکر نمي‌کنم. امير قلعه‌نويي دوست و همکار من است و من قبولش دارم.

وي افزود: فوتبال اين چيزها در آن معني نمي‌دهد و من به اين مسائل فکر نمي‌کنم. اميرخان دوست و مربي است که براي تيمش زحمت کشيده و انشاءالله بايد سعي کنيم که در روز بازي فوتبال قشنگي ببينيم. من هيچ تقابلي با اميرخان ندارم و اين بحث‌ها نيز من دنبالش نيستم.

دايي درباره هواداران نيز گفت: هر تلاشي که ما مي‌کنيم به خاطر رضايت دل هواداران پرسپوليس است. اما قبل از دربي آنها بايد اين را بدانند که ما تا ثانيه و سوت پايان بازي نياز به حمايت هواداران از تيم خودشان داريم. در دربي اتفاقات زياد مي‌افتد اما هواداران بايد تا انتهاي بازي پشت سر تيم خود باشند و اين موضوعي بسيار مهم در دربي است.

وي در پايان يادآور شد: ما هم تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا انشاءالله روز جمعه بتوانيم در يک ديدار سخت مقابل تيم خوب استقلال به هدف‌مان برسيم. خوشبختانه از لحاظ روحي و رواني بچه‌ها در شرايط خوبي هستند و با آرامش و تمرکز به بازي روز جمعه فکر مي‌کنند. ديگر همه چيز دست خداي بزرگ است.

محسن عابدینی بازدید : 1447 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

پیام صادقیان و هادی نوروزی امروز بعدازظهر در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صادقیان و نوروزی که به دلیل مصدومیت تمرینات اختصاصی انجام می‌دادند امروز در تمرینات تیمی سرخپوشان شرکت کردند.

کادر پزشکی تصمیم داشت به هادی نوروزی استراحت بدهد اما نوروزی با اصرار فراوان خواستار حضور در تمرینات تیمی شد و به تمرین پرداخت. حسین ماهینی هم که به علت مصدومیت تمرین نمی‌کرد به تمرینات گروهی بازگشت.

حمیدرضا علی عسگری که در تمرین دیروز در برخورد شانه به شانه با یکی از بازیکنان از ناحیه کتف آسیب دید، امروز به استراحت پرداخت.  کادر پزشکی اعلام کرد: امروز یک عکس از کتف علی عسگری گرفته شد و خوشبختانه شکستگی ندارد اما آسیب دیدگی آن از ناحیه تاندون کتف است و شدت آن در روزهای آینده با توجه به MRIمشخص می‌شود.

مهرداد پولادی هم همزمان با تمرین سرخپوشان در درفشی‌فر حاضر شد و  زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی تیم، تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

محسن عابدینی بازدید : 510 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

رويانيان: کاش عاليشاه محروم نمي‌شد


مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: عجمان ITC خلعتبري را صادر کرده است و اينجا هم کارهايش را مي کنند.


محمد رويانيان در حاشيه تمرين روز سه شنبه سرخپوشان اظهار داشت: خوشبختانه بچه ها با نشاط و شاداب تمرين کردند و همه چيز خوب است. يک محروم داريم که کاش نمي شد. مي توانستند عاليشاه را محروم نکنند. بازي حساسي در پيش است و نمي دانم چرا تند تند کارت دادند.

به گزارش اوج، وي درباره حضور خلعتبري در دربي عنوان کرد: خلعتبري فعلا تمرين مي کند و مجوز بازي اش را بايد دايي صادر کند.

مديرعامل پرسپوليس درباره زمان صدور کارت بازي خلعتبري تاکيد کرد: مراحل نهايي اش در حال طي شدن است ولي خيلي ها دوست ندارند بازي کند. آنهايي که شعار مي دهند و عرق ملي دارند دست به دست هم دادند. خيلي متاسفم افرادي زنگ مي زنند به اين ور و آن ور و آنور آب. نمي دانم منظورشان چيست. عجمان ITC خلعتبري را صادر کرده است و اينجا هم کارهايش را مي کنند.

رويانيان در ادامه گفت: البته نگران نيستم که بازي کند يا نکند. اگر بازي کرد که خوب است و کمک بيشتري مي شود. ما تا اين 7 هفته که خلعتبري را نداشتيم. آقايان اين قدر بزنند که نيم فصل بازي کند، ما مشکلي نداريم.

وي درباره کري خواني قبل از دربي تصريح کرد: کري خواني ها قبل از دربي هميشه هست. اگر نباشد شماها چه مي کنيد؟ ما نباشيم شما چه مي کنيد؟

رويانيان درباره حضور بازيکنان جوان پرسپوليس در پرتغال اظهار کرد: 3 بازيکن ما به بيرامار پرتغال پيوسته اند که در دسته دوم پرتغال بازي مي کند. اسماعيل زاده قرارداد بسته و دو بازيکن ديگر نيز به زودي قرارداد امضا مي کنند. اسماعيل زاده با پيراهن بيرامار عکس هم انداخته است. ممکن است در اروپا آنها را بخواهند که حق ترانسفرش به باشگاه تعلق مي گيرد.

وي درباره اينکه گفته مي شود برخي بازيکنان از آمدن خلعتبري ناراحت هستند، افزود: اصلا چنين صحت ندارد. اکثر آنها با خلعتبري رفيق هستند. چون در تيم ملي با او همبازي بودند. اکثر آنها تماس مي گرفتند که کار را تمام کنم.




تیم فوتبال پرسپولیس امروز بعدازظهر در حضور محمد رویانیان، مارکار آقاجانیان و مربی بدنساز تیم ملی فوتبال، تمرینات خود را پیگیری کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز تمرینات خود را پس از صحبت‌های علی دایی به تمرینات تاکتیکی و فوتبال درون تیمی اختصاص دادند.

تمرین پرسپولیس ابتدا پشت درهای بسته آغاز و در ادامه پس از ورود مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به ورزشگاه درفشی‌فر، هواداران وارد محل تمرین پرسپولیس شدند.

مارکار آقاجانیان و مربی بدنساز تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافته و پس از دیدار و گفتگو با علی دایی و کادر فنی، دقایقی نیز با محمدرضا خلعتبری صحبت کرده و جویای وضعیت او شدند.

حمیدرضا علی عسگری و مهرداد پولادی در تمرین سرخپوشان غایب بودند.

محسن عابدینی بازدید : 52 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

نشست شورای معاونان و مدیران باشگاه پرسپولیس امروز در محل باشگاه به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در آغاز این نشست، ابتدا بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه گزارشی را از فعالیت‌های باشگاه در حوزه‌های مختلف مطرح کرد. این نشست مصوبات گوناگونی هم داشت.

بررسی تفاهم‌نامه‌های همکاری در حوزه تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال، ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پرسپولیس توسط داریوش سودی ریاست این دانشگاه، استقبال شدید از ثبت نام در دانشگاه پرسپولیس و اقدامات صورت گرفته برای خودکفایی دانشگاه از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین مصوب شد به مناسبت روز کارمند، از پرسنل باشگاه تقدیر شود. در جلسه امروز دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه نیز درباره برگزاری تورنمنت چند جانبه پیشکسوتان طرحی را ارائه کرد که مقرر  شد توسط بخش‌های مربوطه پیگیری و اجرا شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز از معاونان و مدیران مجموعه خود خواست پیوسته وحدت رویه و هم‌افزایی در اجرای امور را در دستور کار خود قرار بدهند. وی در همین راستا از منتقمی قائم مقام باشگاه به جهت ساختارمند کردن باشگاه، ایجاد نظم و انضباط در نظام اداری و حل و فصل بسیاری مسائل به ابتکار خود، تقدیر و تشکر کرد.

از مسائل مهم مطرح شده در نشست امروز، مسائل مربوط به بازی دربی بود که درباره آنها بحث و تصمیم‌گیری شد، همچنین مقرر شد برای رفاه حال هواداران اقدامات لازم صورت بگیرد.

در این نشست محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان نیز مباحثی درباره تیم فوتبال مطرح کرد.

محسن عابدینی بازدید : 55 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس فردا در چارچوب رقابت‌های قهرمانی تهران به میدان می‌روند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیشکسوتان پرسپولیس از ساعت 17 چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) در چهارمین بازی خود میزبان تیم تربیت بدنی شهرری خواهند بود.

محسن عابدینی بازدید : 56 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز پشت درهای بسته انجام خواهد شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و طبق اطلاع مسوولان تیم، تمرینات پرسپولیس که در مجموعه درفشی‌فر دنبال می‌شود از امروز (سه‌شنبه) پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام خدمت تمامی عزیزان این وبسایت متعلق به همه شما عزیزان میباشد ارزودارم در این سایت ساعات خوشی ذاشته باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وب سایت چه میباشد
    به نظر شما نتیچه بازی پرسپولیس با گسترش تبریزچه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 349
  • بازدید کلی : 30,492